Paulina Danielsson?!

Godmorgon!eller ah godmorgon,de va ett tag sen jag vakna men ändå haha
Har hunnit med endel nu på morgonen faktisk mer än vad jag trodde.
Har gjort klart min APU presentation som jag ska ha imorn och så har jag pluggat mer på antiken provet som jag oxå har imorn och så har jag ringt dit som jag ska sommarjobba och anmält mej. Så de är ju rätt gött att ha de gjort nu:)

Hade en väldigt konstig dröm inatt faktiskt. Jag drömmde om att jag träffa Paulina Danielsson,eller Paow som hon är känd som.
Jag stod bara på sidan av vägen så kommer hon och hennes kompis Annie förbi?`gör konstigt haha men jag blir ju helt men shit de är ju hon! så jag försöker smygfota henne men då kommer hon fram och kramar mej? haha och jag får fram en weird kommentar; "Men shit de är ju du!" haha ah sen vakna jag.
Läser nog för mycket bloggar när de går så långt så jag till och med drömmer om dom hahaha

Men nu ska jag plugga vidare!
Ha en bra dag!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0