onepiece mysdress ziperall jump-in

...kalla de vad du vill men jag är så hinla sugen på att köpa en!
I början när dom nästan nyss hade kommit tänkte jag, hur i helvete kan man ha på sej en sån!? ser ju ut som en sparkdräkt för vuxna liksom och det gör det ju i och för sej men nu ser jag de mer som en positiv grej.
tänk vad skönt det skulle vara att vakna upp på morgonen och slippa den där jävla ångesten för att man inte vet vad man ska ha på sej för ändra så hittar man en perfekt tröja men skit byxor eller tvärs om. Så tääänk va skönt de skulle va att slippa tänka på de och bara sätta på sej en grej!
Så jag ska nog spara litte av mitt studiebidrag som inte bruka räcka allt för länge och köpa en sån.
Fast en sak som jag undrar är om det är nån skillnad på kvaliten om man skulle köpa tex en ziperall istället för en äkta onepiece? 
om de är någon so mvet de skulle jag gärna vilja veta de:)


Kommentarer
Postat av: Eve89

Heejje! Har både en från onepiece och en ziperall. Tycker ziperallen är mycket skönare! Men onepiece har flera färger o modeller.

2011-05-07 @ 15:17:01
Postat av: Elina

Hej tack så mkt för svaret!hade tänkt att köpa en ziperall och eftersom du sa att dom va mkt skönare ska jag nog göra de också och sen med tanke på att dom ä billigare än en onepiece:)

2011-05-07 @ 16:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0