Nakenchock!?

Har tänkt på de där med att lägga ut lättklädda bilder på sej själv,asså om man har köpt tex en ny bikini klart man vill visa upp hur den är på i bloggen! Men de är ju sånt tjat om att man inte ska göra de och dom som gör de hör man bara folk säga "tror hon att hon är snygg eller?" "Äh hon vill ju bara ha bekräftelse" " Hur kan hon lägga upp såna bilder,hon är ju inte ens smal!" asså jag tycker de är lite fel egentligen, för okej de är väl kanske inte så kul om man läser en blogg och så plopp kommer de upp en bild på en med världens mage men so what, de är ju förmodligen inte de hon vill visa upp utan kanske då bikinin eller vare nu kan vara.
För jag kom och tänka på de nu när jag fick hem min bikini, jag vill ju visa hur den är på men får nästan dåligt samvete över vad folk kommer tycka om jag gör de?!Visst man ska väl inte bry sej så vad andra tycker men det är ju svårt att låta bli när världen är som den är idag.
Så jag frågar er mina kära bloggläsare, tycker ni att det är fel att lägga upp lättklädda bilder på sej själv??


Kommentarer
Postat av: Fannie

nej :DDD

haha bara för jag la upp bild på min baddräkt, men shit the same, jag skämt inte, och tar inte åt mig heller om nån tycker jag e tjock :D

2011-05-29 @ 17:46:45
URL: http://raiiinbows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0