Måndag

Sorry för dåligt bloggande men jag har inte haft min egen dator under helgen så då blir det tuvär inte så mycket av de. Men nuu,nu har jag äntligen min dator. Man skulle ju kunna säga att de här va den sista riktiga dagen i skolan innan skolavslutningen. Ledig imorn, ska till skolan på onsdag och göra prov men skulle annars vart ledig, ledig torsdag,fredag och sen måndag och på tisdag blir det väl inte någon riktig dag så och på onsdag äre skolavslutning!! Hur underbart är inte de!? men rätt sorgligt ändå för då kommer jag inte träffa mina kompisar som jag umgås med i skolan lika ofta:( rätt tråkigt ändå men jag har bestämt att jag ska försöka träffa dom så mycket som möjligt iallafall!:)
Nu ska jag äta sen ska jag gå ut igen och njuta av det underbara vädret!:)
Ha en bra kväll allihop!

Hit drar jag den 28:juli och 2 veckor framåt. Uuunderbart!!


Kommentarer
Postat av: Sofiee

gissa om jag är avundsjuk? o:

2011-05-30 @ 20:49:51
Postat av: Elina

haha jag förstår dej!skullr jag oxå vart faktiskt:)

2011-05-31 @ 12:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0