lördag

godmorgon!
känner att de här egentligen är alldeles för tidigt att vara vaken på en lördag men jag kunde inte sova längre har så fruktansvärt ont i halsen så jag vet inte vad!jag får verkligen panik för de känns som om jag snart inte kommer kunna andas..men jag ska skicka iväg nån till apoteket så får dom köpa Zyx   åt mej.
Hoppas verkligen att de hjälper för varken vanliga gör starka halstabletter funkar inte de minsta och inte oboy heller så de här är min sista utväg haha



När jag vakna imorse såg jag att de va sol och jätte fint väder!så typiskt när man är sjuk...men jag ska nog klä på mej ordentligt och sätta mej i solen en stund,känner att jag behöver lite frisk luft:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0