Lördag

Hej allihop!
blev inge mer bloggan de igår eftesom jag va ute hela kvällen typ.
va rätt kul,va mä Fannie å julia å så några mer vi slalombacken.
Jag ska bara ge er ett litet tips, KISSA ALDRIG I SKOGEN!för det gjorde jag och de slutade med att knät hoppa hur led men som tur la sej rätt igen och en stukning på ledbandet..fast det konstiga var att jag egentligen ite gjorde något för att orsaka de, reste mej upp bara å då vek sej benet och gjorde ont som bara den,skit konstigt verkligen. Skrek så mycket så ricky trodde jag höll på att dö haha och stackars pontus fick bära mej till bilen haha men bortsett från de var de kul iaf.
Har spenderat 3 timmar på akuten nu och har fått kryckor och bandage som jag måste gå på ett tag.
aja ha en bra lördag!

Kul liv..


Kommentarer
Postat av: ' CAROLINE

Oj, krya på dig Elina! :/

2011-05-21 @ 16:17:32
URL: http://ensomcaroline.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0