fredag

godmorgon allihop
har inte bloggat dom senaste dagarna eftersom jag är super förkyld och har massa feber å skit så jag har inte orkat.
Känner mej grymt stressad nu eftersom jag  missar de muntliga NP i engelska idag,men men vad ska man göra? jag tror inte attt jag hade presterat så bra heller eftesom jag knappt orkar prata och jag orkar typ inte tänka heller.. så jag hoppas att man får göra de någon annan dag.

hade väldigt tråkigt igår så jag såg på en film, Piranha. Trodde den skulle vara mycket bättre men fick ändå godkänt. tyckte inte att de va någon direkt handling i den fakiskt de va liksom bara massa folk som blev uppätna av typ 2 miljoner år gamla pirajor..men den va helt OK, duger om man har tråkigt iaf haha






pirajorna va riktigt äckliga iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0