Fredag!

Sitter i skolan och har svenska och har precis gjort klart min romanredovisningsuppgift. Känns rätt gött så slipper man göra det sen när man kmr hem. slutar om en kvart så de känns oxå rikitgt gött! längtar verkligen efter helg nu så man får sova ut ordentligt.
När jag kmr hem ska jag och sandra dra och sol sen blir det att vara med Fannie och några till.

Igår så beställde jag den gula bikinin oxå som jag så gärna ville ha, även fast den kanske var litte väl dyr för en bikini men men som tur betala pappa den haha snäll pappa man har!:)
så förmodligen kommer den nästa vecka någon gång.

Jaja nu ska jag snart packa ihop mina grejer och dra hem till underbara kil.. 
ska lägga in dagens outfit sen när jag kommer hem eftersom de va ett tag sen nu;)
Hade bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0