Chiiiill

Riktikgt chill dag idag.Ingen skola och MASSA sol! Det gillas rikitg mycket av mej!:)
Blev en sväng in till stan oxå på eftermiddan. köpte en magtröja typ och så hitta jag äntligen en jeansjacka men såklart så va ju ena axeln större än den andra så den får jag nog lämna tbx imorn:( typiskt asså men men. Hitta oxå en dreet snygg t-shirt som jag nog ska köpa imorn om jag hinner. Ska ju in till skolan och göra ett nationellt prov i engelskan som jag har missat imorn och sen ska jag förmodligen dra ner till fryken med Fannie och sola. Rätt chill de med:)
Funderar på att ta en litten promenix och träna upp knät lite ja:)
Ha en bra kväll mina fina läsare

Magtröjan ellr kan man säga maglinne?ah ja vet inte men här äre iaf. Fast jag skulle nog säga att den är snyggare i verkligenheten. blev inte så bra bild med min mobilkamera;)
Va tkr ni?HIss eller Diss?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0