sooool!!

Tjenixen!
Nu va de grymt länge sen jag skrev nåt i bloggen! Men om jag ska vara ärlig så har jag inte orka blogga, vet inte direkt varför men?Aja men nu kommer det ett littet inlägg iallafall!haha
Har precis äte frukost typ så nu ska jag börja göra mej i ordning och så plocka ur diskmaskinen...skit kul..
Sen så måste jag börja plugga till matte provet jag har på tisdag och jag har knappt ens kollat i matte boken!! INTE BRA! så de blir en riktigt pluggar helg för mej..fast jag får väl skylle mej själv, har ändå haft typ 3 veckor på mej;)
Fast som tur är ska jag ta en tur på längskidorna med sandra på eftermiddan,det är ju så himla fint väde ute!Det är ju strålande sooool!Super gött! Så då kommer jag ju iallafall få en lite paus från pluggandet och förhoppningsvis tänker jag bättre efteråt.
Nej men nu måste jag kila.

Ha en bra lördag alla!
//E 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0