10.24

Godmorgon allihoppa!
Nu måste jag verkligen skärpa mej! Jag har ju inte bloggat på veckor!Har helt enkelt inte orkat..
Blogga kanske inte va min grej ändå...Nej men nu ska jag skärpa mej och försöka göra ETT inlägg per dag iallafall.

Vaknada nyss så liggger i sängen och lyssnar på Bruno Mars, Grenade. Den låten tycker jag är så fruktansvärt bra! Kan verkligen inte sluta lyssna på den!
Nu ska jag nog snart dra mej upp ur sängen och äta frukost och duscha.
Idag blir det nog att bara ta det lugnt eftersom jag är sjuk..igen..känns verkligen som att jag är sjuk jämt nu förtiden fast Sandra berättade att februari va den sjukaste månaden så då kanske det inte är så konstigt då;)

 Nu till veckan ska jag försöka börja med dagen outfit också så vi får se hur det går;)

Nej nu måste jag ha i mej frukost innan jag huungrar ihjäl!
Ska försöka göra nåt mer intressantare inlägg under dagen också men ni får ha det så bra så länge!
//E 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0