Vad jag har i min väska

Tänkte att jag kör igång direkt med den där listan och börjar med de jag tycker är rätt roligt att veta och det är vad folk har i sina väskor!
Så här får ni se vad jag har i min väska.
märkte att jag hade väldigt mycket grejer när jag väl plockade ur allt,de kan ju förklara varför den brukar kännas tung även fast jag inte har med mej massa böcker och sånt haha
Har väl de som de flesta har i sin väska och lite till haha
De här är då de jag har i väskan; Plånbok,headset,solglasögon,tamponger,p-piller,en halstablett,tuggummi,en bok,nagellack,läppsyl, ett skrynkligt äpple(visste inte att jag hade ett äpple i väskan eftersom jag har använt min datorväska hela denna vecka typ)pennor,huvudvärkstabletter och handkräm.
Så nu har ni fått veta vad jag har i min väska! litte utfyllnad bland inläggen bara.
Ni får ha en bra kväll allihoppa!
Kram E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0