"Vad jag använder för skönhetsprodukter"

Tjena!
Tänkte ta en punkt från listan igen och idag blir de " Vad jag änvänder för skönhetsprodukter" Blir de bra?

Jag är en sån där tjej som verkligen älskar smink,hårprodukter,ansiktsprodukter ah you name it!haha
Tänkte köra vad jag använder från topp till tå så håll i er nu!

Rengöring: Morgon & kväll rengör jag ansiktet med ansiktstvål & återfuktande kräm från L'oreal och ansiktsvatten från Lumene.


Smink: Jag använder en foundation från Lumene natrual code som är skit bra! täpper inte igen porerna och det ser naturligt ut på huden.
sen så använder jag concelar från I.D bare minerals som också är superbra.
Efter de brukar jag ta litte solpuder i pannan och på kinderna och sen mascara. använder också ibland en gulvit ögonpenna som gör att man ser piggare ut. Den är gulvit eftersom gult reducerar rött så de tar alltså bort det röda i ögat bättre mot en som är helvit då ögat kan se rödare ut.


Hårvård & styling: Till håret använder jag Bed Head Dumb Blond schampo & balsam brukar även slänga i en hårinpackning ibland från Lanza.
När jag ska platta håret brukar jag använda en olja som jag tar i handdukstorkat hår och sen låter jag håret självtorka men man kan blåsa de också men de sliter ju mer på håret så det brukar jag skita i. Oljan värmeskyddande och ger mycket fukt och eftersom jag har lockigt hår har jag ju rätt tort hår så då är den oljan super bra!
Sen ibland använder jag en glansspray som jag tar i efter jag plattar de för att få extra glans och den är också värmeskyddande.
Om jag vaknar upp med fett hår någon dag använder jag ett torrschampo som funkar kanon!tar bort de feta och gör håret fräscht:)


Och här är de parymer jag varierar mellan: Laila Bagge,Paris Hilton och Victoria Backham:)


Så tror de va allt. Om ni skulle undra nåt så är det bara att fråga!
//E


Kommentarer
Postat av: sofia

Älskar det där ansiktsvattnet!!! Det är verkligen bäst (Y) :D

2011-04-06 @ 20:38:16
URL: http://sofiaskogman.blogg.se/
Postat av: Elina

det kan jag hålla med dej om!är nog det bästa jag haft iaf!;D

2011-04-06 @ 20:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0