Tisdag

Godmorgon godmorgooon hör du hur fåglarna sjunger i köööör!eller nåt sånt haha
pigga och utvilade? det är inte jag,gick och la mej liite för sent igår men men jag får ta igen de ikväll istället.
sitter och äter frukost nu och kolla på vakna med the voice, rikigt bra är det faktiskt!
ska fortsätta slappa litte till framför tven sen ska jag börja göra mej i ordning och dra vidare mot praktiken.
är riktigt stolt över mej själv faktiskt, jag tog en kund igår! jag tog ju inte med den hem men ni fattar haha
och de gick kanon!efter en vecka gjorde jag de och jag trodde det skulle ta mycket längre eftersom man itne är så säker på vad man ska svara och så om dom frågar nåt men de gick bra så får se om jag gör det idag igen.

Nu måste jag kila
ha en bra dag alla!
//E 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0