StylebyTyra!

Tänkte bara tipsa om en sjukt bra sida när det gäller smycken!
stylebytyra.se
Har ursnygga smycken till ett väldigt billigt pris! varje gång jag är inne på den sidan blir jag sugen på att köpa något nytt! det som är väldigt bra är att dom fyller på med nya smycken väldigt ofta så att det är inte bara samma gammla smycken hela tiden utan dom varierar väldigt och följer trenderna.
Tummen upp för den sidan iallafall!
Här är några av de smyckena jag vääldigt gärna skulle vilja ha!

de där halsbandet med ett blått berlock tyckte jag såg väldigt sommrigt ut! fast om jag skulle köpa den så skulle jag nog köra utan berocket för det är riktigt snyggt med bara själva kedjan! fast det är ju super att man kan variera. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0