söndag

Har inte hunnit blogga något idag för jag har vart med sandruu hela dagen typ skit kul har de vart!
Börja med att vi gick ner på kil och köpte glass sen så tänkte vi att vi skulle ta en tur med gamla bettan (sandras moped) men den hade ju ingen bensin så vi va tvungen att draaa den hela vägen till en mack och tanka haha men de va rätt kul ändå fast man kände verkligen hur alla kolla på en när två stycken sitter på en moppe och åker ner för en backe utan att ha moppen igång haha fett kul!
ah de va typ min dag de.
Nu ska jag snart äta sen ska jag nog bara ta det lugnt och kolla på stockholm- båsta och BB.

Imorn är ju första dagen på praktiken också!börjar faktiskt bli litte små nervös men de blir nog bra:)

ah ni får ha det så bra!
//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0