Sommarfrisyr!

Tänkte visa en super enkel sommarfrisyr som bara tar cirka 5 minuter att göra!

Du behöver: många hårnålar
         hårspray
    kam

1. Börja med att kamma igenom hela håret.
2. Dra sedan bak håret som i en hästsvans
3. Sen viker du upp hästsvansen så att du får som en korv i nacken.haha jag hoppas ni förstår hur jag menar.
4. Fäst "korven" med hårnålar så att de sitter ordentligt
5. Spraya sedan hela håret med hårspray så att du får extra hållbarhet på uppsättningen

Jag tycker frisyren blir snyggare om man har mittbena för då blir mer jämt fram vid ansiktet.
Man kan även göra en fläta i luggen för lite variation.

Lägger in lite bilder så ni kanske förstår bättre.
Frisyren är faktiskt finare i verkligheten men det va väldigt svårt att ta kort där bak men jag hoppas ni förstår tanken med den:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0