"Några saker du kanske inte visste om mej"

Braattha listan va allt bra att ha!här kommer en till punkt från listan!
"Några saker du kanske inte visste om mej"


Lakrits galen!
Ja,jag är ett stor fan av lakrits.bästa som finns efter Big Brother.haha
Lakrits är de som tar upp den storsta platsen i min godispåse iallafall kan jag ju säga!
har förmodligen fått de från pappsen för han är lika galen i lakrits som jag haha

Kan låta som en bebis!

Yes du läste rätt! jag kan faktiskt låta som en bebis och då tänker ni säker ah men de är väl inge svårt de är ju bara att skrika fast nae inte riktigt kanske haha.
Det var en av mina bästa kompisars pojkvän som lärde mej det. Hade vart så fasinerad att han kunde låta som en bebis så en dag sa jag åt han att han skulle lära mej också. Jag gick hela dagen och tränade på det men de fuunkade aldrig!fick värdens kramp i hela munnen istället. MEN när jag var påväg till bussen samma dag kom de! JAG LÄT SOM EN BEBIS! haha jag blev överlycklig eftersom jag hade tränat så!
så sen när jag kom hem lät jag som en bebis konstant kan man väl säga så jag kan ju tala om att min familj va liiiite trött på mej då.


Vicka på öronen!

En lite småcool grej att kunna kanske fast det är inte så speciellt svårt.
Kommer faktiskt inte ihåg hur jag märkte att jag kunde de?har inge minne av att jag tränade på det heller utan det var nog medfött haha eller det ligger iallafall i släkten för jag fick höra att min gammel farfar också kunde göra det så det är nog förmodligen från honom jag fått det.
Vet bara att jag en dag när jag var lite mindre sprang till pappa och skrek att jag kunde vick på öronen men då trodde han ju såklart inte på mej men när jag visade de blev han helt paff, han trodde väl säker att jag skulle dra i örona haha men icke! kände mej superstolt då men nu är de ju inge speciellt så för jag vet massa som kan göra samma sak.



Haha ah nu vet ni lite mer om mej hoppas de va lite intressant iallafall:D
//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0