Måndag..

Tjena bloggen!
Dålig jävla måndag har ja..ont i magen igen så de blev ingen skola för mej idag..känns ju sådär eftersom de är mycket i skolan nu, men men hoppas de blir bättre tills imorn iallafall:)
Måste plugga sen igen också KUL!
Och inte har jag fått min earcuff heller, vad är de här!? har gått en vecka nu och leveransen va på 2 till 5 dagar..
Ah jag kan inte säga annat än att de här är en skit måndag..
Elina tar ut sina aggritioner (eller hur de nu stavas) på bloggen!!

Nej nu ska ni få slippa läsa mer om mina tråkigheter så nu tänkte jag berätta nåt som jag längtar väldigt mycket till.
JAG SKA ÅKA TILL GREKLAND!! hur underbart är inte de!? fast de är ett bra tag kvar för vi åker typ i juli men ändå, riktigt supernajs! rikigt gött att slippa den svenska sommarn i 2 veckor och bara njuta av sol och bad!

Nu ska jag kolla på BB sen börja plugga.
Hoppas ni får en bra måndag!
//E  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0