Måndag

Hej eller godmorgon kanske man säger. sovit gööött!?
Ah jag vakna nyss och nu sitter jag och äter frukost.
Låg och steekte hela dagen igår så hade inte tid för nåt bloggande.
sen litte ssenare på eftermiddagan kom sandra och stekte här hon med sen drog vi och köpte årets första mjukglass och då hände världens grerj!haha som sandra sa,de här händer bara på film!haha

De va så att vi va ute och gick vi sannerudsskolan och då kommer det en bil som tutar som galningar och vinkar så vi vinkar tillbaka. Bilen kör iväg och vi fortsätter gå sen ser vi att bilen kommer emot oss frammifrån och att den börjar sakta ner och då sktar vi oxå ner. Alla kliver ur bilen och öppnar motorhuven och börjar greja. Vi går förbi OCH DÅÅ säger en av dom vilka är ni då och sandra bara kilingar! haha och så sa dom att dom aldrig sett oss förut och grejer och det sluta med att vi blev bjudna på fest haha rätt coolt att en bil bara stannar sådär och säger de. haha så vi drog till dom vi typ 10 sen va vi där till 1 haha de va väl ingen superkul fest men de va ju litte roligt att träffa nytt folk.
 
Ska nog börja göra mej i ordning snart men jag tänker inte sola idag märkte igår när jag kom hem att jag hade fått värsta konstiga utslagen på armen som mamma sa va solexem eller nåt..-_- kuuul mitt liv är förstört! nej då men de är kasnke bra att vila nån dag nu för jag har verkligen steeek dom senaste dagarna så jag är allt litte bränd hahah
Sen vid 5 ungefär har jag lovat Fannie att följa med på gudstjänst eftersom hon ska konfimera sej så då måste man ju gå på massa sånna. Vi får se hur det går att sitta  där i typ en timme och lyssna på prat om gud haha de va ju pågrund av de jag slutade för jag orkade inte gå på ALLA gudstjänster haha

jaja nu ska jag nog hoppa in i duschen
ska försöka uppdatera någon mer gång idag men ni får ha det så bra så länge!
//E
P.S jag ska bli bättre på att lägga in bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0