lördag

Hej allihoppa!
Har ni sovit gott? de har iallafalla jag,vakanade för bara nån timme sen och den sömnen va riktigt välbehövlig kände jag för nu är jag super pigg! Åt frukost nyss,eller ah frukost och frukost men de va ju iallafall de första jag åt så då kallar vi de frukost,haha tacos och tårta blev de för mej eftersom vi hade kalas för min lillasyster igår så då blev de litte över som jag tog till frukost. Tjockisvarning! haha
Nej snart ska jag ta och duscha och göra mej i ordning och så ska jag börja plugga på ett antiken prov jag har på fredag...skulle gärna gjort nåt roligare men de är så mycket att plugga å så lika bra att börja så tidigt som möjligt.
Juste,de va ju första april igår också och jag ville ju så gärna lura någon men jag hade ingen aning om vad! Såå på svenska lektionen uigår satt jag och kolla fb och såg att de va väääldigt många som fick ett förhållande och man fatta ju direkt att de va nåt lurt. Såå när jag kom hem väntade jag att en kompis skulle logga in på chatten så jag kunde fråga om han ville vara med på mitt aprilskämt. Det tog nån timme men tillslut logga han in.
Jag hade tänkt ut att vi 2 skulle ha ett förhållande i nån timme för eftersom om man  skriver VEM förhållandet är med blir det ju helt plötsligt mer troligt. Så igår hade jag ett förhållande men David i ungefär 1 timme och de va vääldigt många som gick på de! så istället för att bara lura en person lura jag i stort sett hela fb!hahah de va riktigt kul faktiskt eftersom så många gick på de!
De va nog de bästa aprilskämtete jag har gjort. Eller ah förutom att satt tejp på kranen och osthyveln då;)
Nu ska jag ta och kolla på BB!
Hade gött!
//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0