Lördag

Godmorgon allihoppa!
Sovit gott? de har jag iallafall ända tills solen gick upp och lyste rakt in i mitt rum haha men man ska väl inte klaga nu när det för en gångs skull är sol :)

Som tur är känner jag att jag börjar må lite bättre efter en VECKA med ont i magen så de är riktigt skönt!
Ska snart äta frukost och duscha,mammas kompis och hennes familj skulle tydligen komma hit idag och fira syr min och så ska vi gratta hennes tvillingar som har fyllt år så det blir ju roligt. Kul att se lite folk efter så länge som jag vart hemma:)
Och så ska snälla Jennifer komma hem till mej och lämna massa papper och matkuponger till mej,tyckte jag var väldigt snällt eftersom hon bor så långt bort så det blir kul att träffa henne också en snabbis:)
Måste nog damsuga mitt rum också innan dom kommer för just nu ser det förjävligt ut där inne haha.
När jag gjort allt de tråkiga ska jag göra cup cakes till kalaset,så jädra gött är det! så jag hoppas dom blir bra:)
Så nu vet ni vad jag ska göra idag.
Men nu måste jag äta frukost
kommer kanske något mer inlägg under dagen om jag har tid.
kram
//E




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hade saknat dej sötnosa :D

2011-04-09 @ 18:06:51
URL: http://cattiangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0