Kissie går till överdrift!

Läste nyss Kissies blogg och det enda jag kan säga nu är HERREGUD! vad håller tjejen på med!?
Hon bantar och bantar och bantar och BANTAR! Hon ser ju seriöst ut som ett vandrande skelett!
läste att hon hade ätit en måltid som bara innehöll 70 kalorier!70 liksom! fast det är ju egentligen rätt mycket för att vara Kissie..hon äter väl typ bara några 100 kalorier om dagen vilket jag tycker är hur jävla idiotiskt som hellst! En tjej eller kvinna ska ju äta ungefär 2000 kaloreir per dag så hon äter ju extreeemt mycket mindre mot vad man ska så att kroppen mår bra! Förstår verkligen inte hur hon orkar göra något på dagarna när hon äter så lite?!Hon får ju ingen energi! om jag skulle äta så lite som hon skulel jag nog vara död för länge sen!
Förstår verkligen inte varför hon bantar som hpon gör när hon redan är smal! hon är ju bara en dålig förebild för unga som läser hennes blogg och tror att det är snyggt att vara så smal som hon! men nej, det kan jag verkligen inte hålla med om,att se ut som ett vandrande SKELETT är inte det minsta snyggt så jag hoppas verkligen inte folk tar efter henne och börjar banta så extremt som hon eller inte ens banta överhuvud taget!

Det här är överdrift!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0