inlines!

Sitter här och väntar på att fannie ska komma hem så vi kan åka inlines.
har typ blivit beroende av att åka inlines,så jädra kul äre!haha
känner att jag behöver börja träna igen,man mår ju så himla mycket bättre när man gör de! fast de som jag tycker är svårt är att om man väl börjat att man ska fortsätta och inte sluta efter nån vecka.
för i några veckor går det väl bra att träna samma grej men sen så tröttnar man ju,iallafalla jag.
men men jag får ta och ligga i och skita i om det är tråkigt eller inte och hoppas på resultat!haha
och eftersom jag och pappsen tävlar vem som först får magruter måste jag ju verkligen ligga i!
ah nu ska jag dra hare bra!
//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0