Hiss & Diss

Tänkte hissa och dissa litte.
Börjar med dissen: Sveriges väder. Jaa vad ska man säga?har vi ens olika väder i sverige? känns som de jämt är grått,mulet och kallt! Jag vill ju ha vår,sol och värme nu! så de blir en stooor diss idag!

Hissen nu då: Jo här sitter jag, har ont i magen,det är skit väder och jag måste plugga..
råkar kolla ut genom fönstret,ser att posten åker förbi,går ut till postlådan,öppnar den och där ser jag de! ETT BREV DET STÅR ELINA PÅ! blir skit glad går in och öppnar de och vad ligger de i!? jo,MIN EARCUFF!!
åå vad jag har längtat! den va jätte fin på också så jag är super nöjd! de enda som va ett litet minus va att de stod att frakten va på 2-5 dagar och jag fick den dag 7..men men nu är jag glad iallafall=)

här kommer en bild på den också. söt va?!;D
 
Nu ska jag försöka äta nåt så ha en bra dag allihoppa!
//E





Kommentarer
Postat av: HUa

tror det stog 2+5 dagar....

2011-04-06 @ 19:31:11
Postat av: Elina

Ja, kanske de. skulle ju ha stämt isf

2011-04-06 @ 19:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0