hårförlängning!

Åå jag vill så gärna göra en hårförlängning! jag skulle fan gör allt för att få långt hår men mitt hår växer i snigelfart å innan det har blivit tillräckligt långt blir de så slitet så jag måste klippa de..är riktigt avensjuka på dom som har låångt hår som inte är slitet!
Så den enda utvägen är kanske hårförlängning? Fast hårförlängningar brukar ju vara ganska dyra och ändå dyrare om man gör de hos frisören. Men jag kollade runt litte på olika bloggar och så och hittade en sida som sålde startboxar med keratinslingor,värmetång och de tillbehören man behövde ha till ett rikitgt billigt pris om man tänker på allt som ingick! 799kr för en medium startbox och 999kr för en large! tyckte jag var ett bra pris!
så om jag ska köpa en så skulle jag nog köpa medium eftersom jag har fått så tunt hår efter alla blekningar fast det enda svåra är ju vad man ska ha för färg!? man vet ju liksom inte om färgen kommer se ut som på bilden men man får väl hoppas att det är någorlunda lika iallafall.
Så jag får väl börja spara litte pengar om jag ska ha råd att köpa det nån gång.


Mycket grejer till ett bra prisk skulle jag säga(Y)haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0