fredag!

godmorgon allihoppa!
jag har verkligen ingen annan ursäkt än att de har vart så fint väder och att jag har haft roligare saker för mej än att blogga men jag ber om ursäkt för de men ni får nog vänja er vid att nu när det börjar närma sej sommarn och de att det kommer bli mindre inlägg:)
Sammanfattning på dom dagarna som jag inte bloggat, vart med Fannie,solat. de ätr typ de jag gjort haha
och så har jag ju klippt mej! de va faktiskt inte så farligt som jag trodde och det blev inte super kort heller som tur va! håret känns så himla fräscht nu så ska lära mej att klippa mej litte oftare så att det inte blir så stora förändringar varje gång.
nu ska jag äta frukost och göra mej i ordning sen ska jag och Fannie tvätta en bil haha
ha de gött!
//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0