FLER LÄSARE!

Jo jag har funderat på en sak..
Hur ska man egentligen göra för att få en kände blogg som många läser? Eller en blogg som många vet om?
Ska man behöva ljuga,göra silikonbröst, ha en litten chiwawa och provosera folk?
De är den stora frågan! för dom bloggarna som jag läser verkar det ju nästan som att det är de som gäller!
Men om man är en helt vanlig person, hur fasen ska man göra för att synas?! man kan ju länka sin blogg på fb och så men inte får man så många fler läsare än dom som redan läser den för de..
För jag bloggar ju för att jag vill att folk ska kunna läsa om mitt liv och de ja gör på dagarna och inspirera folk att göra samma sak som mej men det känns ju inge kul om man nästan inte har några läsare! för jag skriver ju inte här bara för att skriva av mej i tomma intet liksom utan jag vill ju att folk ska läsa min blogg! bara de gör ju att man skriver fler inlägg och blir motiverad till att fortsätta blogga. men om man aldrig får några kommentarer och åsikter om ens blogg blir det ju lätt att man tröttnar!
 
Så om någon som läser min blogg har något bra tips på vad man kan skriva eller göra för att få fler läsare skulle jag bli glad om nån berätta det för mej! fast jag skulle aldrig i hela mitt liv skaffa silikonbröst för att få massa läsare och kommentarer utan jag vill bara veta nåt bra sätt att göra reklam för sin blogg!:)

Nu lät jag nästan som att jag ville bli som Kissie fast de va inte min tanke, vill bara att min blogg ska synas mer..
Ha en fortsatt bra lördagkväll!

//E


Kommentarer
Postat av: ' CAROLINE

1. Skaffa en snygg design som folk känner igen, en som inte ser så "b" ut om du förstår vad jag menar?

2. Blogga regelbundet så att de läsare du har tycker att din blogg är bra, sånt sprider sig tillslut.

3. Ta bilder nästan varje dag och visa i din blogg. Ha som en regel att det alltid måste vara en bild med i inlägget.

4. Ha tålamod. 1000 läsare kommer inte över en natt..



Hähä, hoppas det hjälpte lite iallafall :)

Skulle kunna göra en lista på 1000 punkter, men det där är de viktigaste tycker jag!

2011-04-06 @ 19:56:47
URL: http://ensomcaroline.com
Postat av: Elina

Tack så mkt för tipsen!försöker göra en snygg design men jag är rädd för att den ser rätt b ut iaf haha men men ja lär mej väl till slut;)

2011-04-06 @ 20:04:20
Postat av: ' CAROLINE

Ta dig hjälp av http://designadinblogg.se , det gjorde jag i början. Det är svårt och krångligt och man måste ha mycket tålamod, men när man har gjort nått riktigt najs med designen så blir man så jävla nöjd :D

2011-04-06 @ 20:07:26
URL: http://ensomcaroline.com
Postat av: Elina

å va bra tack du!:D

har en kompis annars som är rätt duktig fast man vill ju inte ta hjälp av henne hela tiden heller;d

2011-04-06 @ 20:10:40
Postat av: ' CAROLINE

Det är rätt bra att lära sig grunderna iallafall, då kan man göra det mesta sen med hjälp av sånna där sidor och vänner :) Men jag kan ta upp det där i min blogg nån dag, hihi!

2011-04-06 @ 20:15:30
URL: http://ensomcaroline.com
Postat av: Elina

Ah de är ju sant:)ja de tkr jag!:)

2011-04-06 @ 20:19:10
Postat av: ' CAROLINE

Brukar du läsa min blogg så att du ser själv när jag har skrivit ett sånt inlägg, eller ska jag säga till? :)

2011-04-06 @ 20:29:16
URL: http://ensomcaroline.com
Postat av: Elina

jag brukar läsa din blogg nån gång ibland så jag kan nog kolla själv:)

2011-04-06 @ 20:42:52
Postat av: ' CAROLINE

Va bra, okej :D

2011-04-06 @ 20:43:41
URL: http://ensomcaroline.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0