Braatthalista!

Hittat en super bra lista ifall man inte vet vad man ska skriva om i bloggen!
Kommer nog att använda den här listan rätt ofta för att få lite variation på inläggen och inte bara skriva om mina dagar. Så jag hoppas ni tycker det är en bra idé:)
Kommer nog inte skriva sakerna i ordning som listan står utan tar nog de jag har lust att skriva om just då så ni får hålla utkik ifall det är nåt speciellt ni vill veta om mej eller helt enkelt komma med egna förslag på vad jag kan skriva om:) 


♥ 1 – Presentera mig själv. 
♥ 2 – Min kärlek.
♥ 3 – Mina föräldrar.
♥ 4 – Det här åt jag idag.
♥ 5 – Vad är kärlek.
♥ 6 – Min dag.
♥ 7 – Min bästa vän.
♥ 8 – Ett ögonblick.
♥ 9 – Min favorit outfit
♥ 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ 11 – Mina syskon.
♥ 12 – I min handväska.
♥ 13 – Den här veckan.
♥ 14 – Vad jag använder för skönhetsprodukter
♥ 15 – Mina drömmar.
♥ 16 – Min första kyss.
♥ 17 – Mitt favoritminne.
♥ 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ 19 – Detta ångrar jag.
♥ 20 – Den här månaden.
♥ 21 – Några saker ingen kanske visste om dej
♥ 22 – Det här upprör mig.
♥ 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ 24 – Det här får mig att gråta.
♥ 25 – Det här klarar jag mej inte utan 
♥ 26 – Mina rädslor.
♥ 27 – Min favoritplats. 
♥ 28 – Det här saknar jag.
♥ 29 – Mina ambitioner.
♥ 30 – Ett sista ögonblick.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Var nästan lite sugen på att sno listan ja :D

2011-04-03 @ 16:14:22
URL: http://cattiangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0