ångestångestångest!

Finns det nåt hemskare än att man vet att man måste klippa sej och man vet att de bara inte kommer bli 1 cm!?
Har beställt tid för klippning så ska klippa mej kl 11 imorgon och jag har så jädrans ångest!varför ska jag jämt vänta så länge mellan klippningarna!? blir ju arg på mej själv..för jag klipper ju hellre håret än att det går av av sej själv men ändå väntar jag alldeles för länge med att klippa håret.
så jag har förmodligen gaaanska kort hår imorgon och jag ber verkligen till gud att jag kommer passa i det!


Kommentarer
Postat av: Sofiee

oroa dig inte :D du kmr va lika snygg som vanligt (;

2011-04-28 @ 21:54:45
Postat av: Elina

haha go;D jo men de blev bra tyckte ja men rätt ovant med såpas kort ändå;D

2011-04-29 @ 09:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0